Mr.Harder ontwikkelt Wit-webshop
16-04-2008 (10:34) - Bureaus
Mr.Harder, een bureau voor online marketingconcepten, gaat een webwinkel ontwikkelen voor beddengoedproducent WIT. De webshop vormt een aanvullend verkoopkanaal voor de collectie. Eigenaar en tevens ontwerpster van WIT, Mirjam Boon: 'We hebben voor Mr.Harder gekozen, omdat hun visie op internetmarketing zich kenmerkt door een creatieve en tegelijk pragmatische invalshoek. Dit herken ik in mezelf en mijn ontwerpen.' Volgens Boon is het grote voordeel van verkopen via internet dat de producten goed visueel gepresenteerd kunnen worden. Daarnaast kun je makkelijker garanderen dat alle ontwerpen en maten altijd beschikbaar zijn.Kristian Esser van Mr.Harder is ook enthousiast over de samenwerking met WIT: “De gesprekken met Mirjam waren erg inspirerend. WIT is een ambitieuze club met mooie, kwalitatieve producten. Wij juichen uiteraard toe dat ook WIT de opmars van online verkopen erkent, en we dragen graag bij aan haar groei.'
Maar er is nog een reden voor WIT om zich nadrukkelijker op het internet te begeven. Boon: 'Het biedt de mogelijkheid om ons assortiment uit te breiden, bijvoorbeeld naar kitchen wear, tafelkleden en een kidscollectie.'
De webshop gaat naar verwachting in september online. Naast WIT werkt Mr.Harder momenteel aan een nieuwe website voor Het VisumBuro, de lancering van een nieuw kledingmerk, een online kalenderapplicatie voor My Little Pony en het activeren van het eigen initiatief Zelfspot.org, een
verzamelplaats voor zelfgemaakte commercials.