Nieuw logo en huisstijl Babbels
27-01-2012 (08:34) - Bureaus
Babbels presenteert zijn nieuwe logo, website en pay-off ‘born to create’. Als creative brand agency, geboren vanuit de passie om te creëren, maakt deze rebranding de ontwikkeling zichtbaar die het bureau de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. De nieuwe visuele identiteit geeft duidelijker weer waar het bureau voor staat.
Het logo, dat bestaat uit een speciaal ontwikkelde typografie door Jay Sunsmith, typeert de essentie van Babbels en haar werk: authenticiteit van het merk als uitgangspunt. ‘De B als beeldmerk speelt een belangrijke en dynamische rol binnen de huisstijl. Babbels nodigt iedereen uit om zelf een creatieve invulling te geven aan de B en daarmee de (interactieve) identiteit van Babbels verder te laden’, aldus Laure Smit, Creative Director Babbels.
Als onderdeel van de rebranding is er ook een splinternieuwe website ontwikkeld; een intuïtieve en visuele website waar de bezoeker het merk Babbels optimaal ervaart. Door fluid & responsive design, waardoor de site zich automatisch en vloeiend aanpast aan de schermresolutie van de bezoeker; of dat nu een laptop, tablet of smartphone is.
