Nokia en Unilever Rusland vragen UbachsWisbrun/JWT

28-03-2012 (08:22) - Bureaus

Drie internationale klanten gaan naar UbachsWisbrun/JWT. Het gaat om Unilever Rusland (met het ketchupmerk Baltimor), Nokia en Liberty Global. Baltimor is in 2009 overgenomen door Unilever. UbachsWisbrun/JWT ontwikkelde een televisie campagne voor de Russische markt die begin 2012 is gestart.
 
Daarmee breidt het bureau haar internationale merkenportefeuille van Unilever verder uit. Naast Baltimor in Rusland worden het wasmiddel Bioluvil in Finland en Omo (promotioneel) in Oostenrijk ontwikkeld in Amsterdam. UbachsWisbrun/JWT werkt in Nederland voor Robijn en Andrélon.
 
Nokia Nederland heeft per direct haar belangen ondergebracht bij UbachsWisbrun/JWT. Nokia is internationaal verbonden aan het JWT netwerk. In Nederland wordt het bureau verantwoordelijk voor de channnelmarketing en de above the line communicatie voor de nieuwe Lumia smartphone.
 

Voor Liberty Global, een internationale kabelonderneming, in Nederland opererend onder de merknaam UPC, ontwikkelde UbachsWisbrun/JWT een totaal concept voor project Horizon. Horizon is een media- en entertainmentplatform voor thuis dat draadloos (digitale) televisie, persoonlijke content en web based content integreert. Gebruikers kunnen op meerdere schermen in huis de content bekijken. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch