Odido kiest Ovide als PR-bureau
Odido kiest voor Ovide Agency als nieuwe strategische en creatieve PR-partner. Na bijna zeven jaar neemt Odido daarmee afscheid van Bijl PR.
Ovide gaat aan de slag met de corporate en creatieve communicatie voor Odido. De keuze voor Ovide als vast PR-bureau volgt na een periode waarin het bureau op projectbasis al verantwoordelijk was voor de PR binnen grote campagnes zoals Het Telefoonboekje, de Olympische Spelen, en Klik&Klaar Internet.
Femke Hoogendoorn, Director Corporate Communications bij Odido: “Ruim zes jaar hebben we met Odido en voorheen T-Mobile en Tele2 samengewerkt met Bijl PR. Daarbij waren ze nauw betrokken bij de PR-aanpak sinds de lancering van Odido. Die lange samenwerking heeft ons in een sterke uitgangspositie geplaatst. Maar met de overgang naar Odido, is het tijd voor een nieuwe koers en frisse energie. Met Ovide halen we een nieuw bureau aan boord wat ruimte biedt voor andere inzichten passend bij een nieuw merk.”
Gijs Moonen, mede-oprichter van Ovide Agency: “Ons hart gaat sneller kloppen van campagnes waar technologie, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen. Met Odido verwelkomen we een merk dat eerder dit jaar heel Nederland verraste en nu met een duidelijke propositie haar positie inneemt. Odido laat zien dat commerciële groei en nieuwe technologie hand in hand kunnen gaan met het nemen van verantwoordelijkheid, de klant centraal stellen en een succesvol merk creëren in een uitdagende markt.”