PAKT neemt Food content productiebedrijf Scrambled over

03-11-2023 (07:00) - Bureaus

Een grote verschuiving binnen het landschap van Food & Beverage-content: Scrambled maakt nu officieel deel uit van PAKT, een snel groeiend Europees ecosysteem van productiebedrijven met als missie: “Creating Content at Scale”. Scrambled is het 9e bedrijf in de groep, met vestigingen in Nederland, België en Zweden.

Een opmerkelijk aspect van deze samenwerking is het samenbrengen van Scrambled en Nosh Foodfilms, twee powerhouses met verschillende benaderingen in het creëren van food & beverage content. Terwijl Scrambled wordt geroemd om zijn innovatieve digitale content en food gerelateerde tv-producties, staat Nosh Foodfilms bekend om hun tabletop skills en wereldwijde digitale multi asset campagnes in de F&B sector. Met deze samenwerking positioneren Nosh Foodfilms en Scrambled zich als een van de grootste creatieve productiebedrijven ter wereld gespecialiseerd in de F&B sector.

Met de focus op het bedienen van FMCG's, individuele merken en bureaus, zoals Nestlé, HelloFresh, McDonald’s, 24Kitchen en Dr. Oetker, leveren ze content van het hoogste niveau. Door kantoren, studio's, test-keukens en post-productie faciliteiten samen te voegen, opereren Scrambled en Nosh Foodfilms nu naadloos vanuit één centrale locatie.

Maurice Wenneker (Co-CEO PAKT, foto rechts): “Hoewel Scrambled en Nosh Foodfilms als individuele labels binnen PAKT zullen blijven opereren, sluiten hun complementaire werkwijzen en diverse internationale portfolio's naadloos aan om klanten een meer holistische en veelzijdige benadering te bieden.”

Aan het roer van deze nieuwe samenwerking staat Marjolein Kiestra (Scrambled) als Commercieel Directeur, zij is verantwoordelijk voor het definiëren en implementeren van commerciële strategieën. Naast haar zal Mady Angelino van Nosh Foodfilms de leiding nemen als Managing Director, verantwoordelijk voor operatie en strategie.

Marjolein Kiestra (foto midden): ”Ik heb enorm veel zin in deze mooie samenwerking! Na jarenlang in dezelfde markt te hebben gewerkt, kijk ik ernaar uit om onze kennis en passie te bundelen, zodat we onze klanten nog beter en breder kunnen bedienen. "Samen met Nosh verheug ik me erop om te blijven doen wat we allemaal het liefst doen: het creëren van mooie, leuke en hoogwaardige content en campagnes!”

Jordy van Meer (Nosh Foodfilms) en Inês Bernardo (Scrambled) vormen het creatieve team in deze samenwerking. Beiden hebben een niche voor zichzelf gecreëerd met hun onderscheidende maar ook aansluitende creatieve visies. Hun gecombineerde expertise stellen hen in staat om ongeëvenaarde creatieve oplossingen te bieden, van idee tot uitvoering, en ervoor te zorgen dat ze koploper blijven binnen de food-content industrie.
 


Media

Marketing

Economisch