Philips Shavers in docusoap

24-04-2008 (11:12) - Bureaus

Philips Shavers en Eurosport lanceren een pan-Europese crossmediale campagne met ‘advertiser-funded content’. De sponsoring van het Williams F1 team door Philips Shavers wordt door deze campagne verder versterkt. Rondom het AT&T Williams F1 team heeft Eurosport de docu-soap 'The Factory' ontwikkeld. De eerste aflevering van dit innovatieve programma is vandaag om 19:30 uur op Eurosport te zien. In deze docu-soap neemt Eurosport een kijkje in de keuken van dit Formule 1 team. 'The Factory' speelt een centrale rol in de Philips Shavers pan-Europese crossmediale campagne op het Eurosport multimedia platform. De zender zendt tussen april en november tien afleveringen van 26 minuten uit, die worden aangevuld door een groot aantal F1 vignetten (korte programma's). Als aanvulling op de traditionele spot advertising, heeft Eurosport een televisiespot en een online MPU voor 'The Factory' ontwikkeld om de Philips Shavers wereldwijde competitie voor consumenten te promoten. Deelnemers aan deze mondiale wedstrijd maken kans in een echte Williams F1 wagen te rijden.

Media

Marketing

Economisch