Praxis kiest voor Ideas For Brands | McCann
22-03-2012 (08:19) - Bureaus
Praxis Doe-Het-Zelf Center heeft Ideas for Brands | McCann (IFB|McCann) gekozen als leading agency. IFB|McCann en Praxis zijn al enkele maanden actief met de voorbereidingen van een nieuwe merkcampagne. IFB|McCann is in deze samenwerking verantwoordelijk voor ATL-communicatie (tv, radio, outdoor), instore communicatie en online strategie.
Mark de Jonge, verantwoordelijk voor marketing bij Praxis, zegt: ‘We hebben voor IFB|McCann gekozen omdat dit bureau zich binnen het (internationale) netwerk van McCann bevindt, waarin een brede kennis van (DHZ) retail zetelt. Bovendien is het team bij IFB|McCann toegankelijk en professioneel, met sterk creatief werk. Dat was exact waar we naar zochten. We zijn ervan overtuigd dat IFB|McCann zich in de komende jaren verder als de strategische partner voor Praxis zal ontwikkelen om onze business doelstellingen te realiseren.’
‘We zijn ontzettend blij met deze acquisitie, dat spreekt voor zich. Het is een bevestiging van ons harde werk de afgelopen maanden, sinds de fusie met McCann in mei. We hebben geweldig geïnvesteerd in strategie en creatie en zijn trots dat we onze rol in retail versterken met Praxis. De samenwerking met het Praxis-team voelt als thuiskomen voor ons. Er is bovendien een mooie click met de mensen van Praxis, wat ons werk nog leuker maakt. Dat Praxis voor ons kiest is een compliment naar en een beloning voor het hele team’, aldus Frans Brand, Chairman & CEO IFB|McCann.