PROUDdesign ontwerpt Melkunie

13-06-2012 (08:17) - Bureaus

Arla Foods heeft PROUDdesign in 2010 de opdracht gegeven een nieuwe design identiteit te ontwikkelen voor Melkunie. In deze periode is intensief samengewerkt aan de herintroductie van dit zuivel merk, wat op termijn het Friesche Vlag-merk in dagverse zuivel zal vervangen. Gisteren werd bekend dat ook FHV BBDO aan de slag gaat voor het iconische merk.
 
Begin juli verschijnen de eerste Friesche Vlag verpakkingen waarop de overgang  naar Melkunie wordt aangekondigd. In augustus zullen de eerste Melkunie pakken (weer) op het schap verschijnen. 

In de nieuwe Melkunie verpakkingsidentiteit staat het logo en de koe centraal met de bekende slogan: ‘al het goeie…’. Het assortiment is strak en helder vormgegeven, zonder poespas. Gewoon lekker, lekker gewoon!

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch