Sloggi en Ogilvy veroveren Rotterdam
08-05-2008 (11:54) - Bureaus
Sinds deze week sieren twee nieuwe campagnes, op billboards van CBS Outdoor, het straatbeeld van Rotterdam. Twee enorme opblaasbare kussens brengen aanbieder van autoverzekeringen AllSecur onder de aandacht met de tekst ‘Autoverzekering duur? Wakker worden!’. Verder presenteert Sloggi ‘It’s hula time’: vier dames die met hun reflecterende hoepels uit het 3D-billboard komen dansen. Beide campagnes zijn tot 19 mei te zien. Met het AllSecur-billboard is de opblaastechniek nu voor het eerst in outdoorreclame toegepast. De campagne van AllSecur is naar een idee van ZenithOptimedia, Ogilvy en CBS Outdoor. Het hoofdkussen is onder meer te zien bij de kruising Coolsingel-Blaak, tegenover het hoofdkantoor van Allianz, waarvan AllSecur onderdeel uitmaakt. De Sloggi-campagne is een ontwerp van CBS Outdoor en Indus. Bijzonder is het reflecterende materiaal van de hoepels, dat ervoor zorgt dat het billboard ook ’s avonds goed zichtbaar is.Ander Sloggi-nieuws:
Sloggi: Bulgaarse heeft mooiste billen
.png)