SodaStream schakelt Ovide Agency in voor PR

SodaStream schakelt Ovide Agency in voor PR

10-02-2025 (10:48) - Bureaus

SodaStream kiest voor Ovide Agency voor al haar PR-activiteiten, waaronder creatieve campagnes en mediarelaties, in Nederland en België. De samenwerking begon bruisend met de opening van de Dirty Soda Bar in Antwerpen.

Met deze pop-up bar zet SodaStream samen met Ovide de trend rondom Dirty Soda’s extra in de schijnwerpers. Ook na Dry January wil het merk laten zien dat alcoholvrije dranken niet saai hoeven te zijn. Tijdens een exclusief event liet gastvrouw Anastasya Chernook ruim 50 journalisten en influencers kennismaken met deze TikTok-hit, die de wereld van mocktails op dit moment verovert. Ook werd de nieuwe SodaStream enso - een modern toestel dat luxe, stijl en functionaliteit samenbrengt - officieel gepresenteerd.

Sprankelende samenwerking 

"We waarderen de down-to-earth mentaliteit en resultaatgerichtheid van Ovide. Dat bleek meteen uit dit succesvolle event. We kijken ernaar uit om samen nog meer mensen te inspireren om thuis de lekkerste soda’s, mocktails en cocktails te serveren," aldus Sam Michielsen, Brand & PR Manager bij SodaStream.

Dorien Cox, co-founder Ovide Belgium: "Als jong Belgisch bureau zijn we trots om dit internationale merk verder lokaal te laten groeien. SodaStream waardeerde onze aanpak waarin pragmatiek en creativiteit hand in hand gingen. We kunnen niet wachten om samen nog meer sprankelende campagnes op te zetten."


Media

Marketing

Economisch