Specsavers leent Britse succescampagne

09-05-2008 (09:41) - Bureaus

Specsavers heeft de Nederlandse versie van de succesvolle campagne ‘Should ‘ve gone to Specsavers’ gelanceerd. De in het Verenigd Koninkrijk bekroonde campagne toont redenen om naar Specsavers te gaan. Dat een kwalitatief goede en modieuze bril niet duur hoeft te zijn, is de boodschap van de nieuwe campagne ‘Ga toch meteen naar Specsavers’. In de nieuwe reeks commercials daagt Specsavers - één van Nederlands grootste optiekketens - consumenten uit anders naar de aankoop van een nieuwe bril te kijken.

‘Should have gone to Specsavers’ is sinds de introductie een begrip geworden. De pay-off werd in het Verenigd Koninkrijk in april 2003 geïntroduceerd. En in de daarop volgende jaren is de campagne tweemaal onderscheiden met de belangrijke reclameprijs Retail Week Advertising campaign of the year award. In diverse Europese landen is de nieuwe reclamecampagne van Specsavers dit jaar van start gegaan. Ook in Nederland zijn de nieuwe commercials vanaf nu te zien. Reclamebureau Forsman & Bodenfors zit achter de campagnes.

Media

Marketing

Economisch