Ster sponsort ADCN

14-02-2012 (08:26) - Bureaus

Ster is per 1 januari 2012 sponsor van de Art Directors Club Nederland (ADCN) geworden. Daarmee is Ster ook sponsor van de Jaarprijzen voor televisiecommercials bij de komende Uitreiking van de Lampen op donderdag 26 april in het Concertgebouw in Amsterdam. Het gemeenschappelijk doel van de samenwerking is het verhogen van de creatieve kwaliteit en effectiviteit van commercials. 
 
Communicatiedirector Ster - Sabine van Aken: ‘Wij willen inzichten uit ons effectmetingsonderzoek AdMeasure delen met de ADCN. Dit in de overtuiging dat creativiteit en effectiviteit nauw met elkaar verbonden zijn. Bij Ster zijn wij groot voorstander van aantrekkelijke en effectieve reclame. Ster stimuleert reclamemakers om attractief werk te maken. Met de publieksprijs Ster Gouden Loeki hebben we dat al laten zien. Door nu een partnership met de ADCN aan te gaan, willen we die overtuiging verder uitbouwen.’ 
 
ADCN voorzitter - Lode Schaeffer: ‘De ADCN streeft er naar het creatieve peil van uitingen op het gebied van commerciële communicatie en aanverwante disciplines te verbeteren en zichtbaar te maken. De slag die we met dit ADCN bestuur maken, is om dat samen met andere belanghebbenden te doen. Dat manifesteert zich nu ook steeds duidelijker in de samenwerking met onze sponsors. Met Ster en hun unieke meetinstrument AdMeasure, denken we veel voor onze leden te kunnen betekenen. In een tijd waar onze creativiteit steeds meer langs een rationele meetlat wordt gelegd, is het voor creatieven van groot belang om ook inzicht te krijgen in de kansen die dat biedt.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch