SuperHeroes lanceert nieuwe DIESEL-campagne

27-06-2012 (08:25) - Bureaus

SuperHeroes Amsterdam heeft haar eerste wereldwijde campagne gelanceerd voor Diesel: The Art of Color, voor de nieuwe Fresh & Bright underwear collectie. Hoe die kleurrijke collectie tot stand komt? ‘Licking Lollipops’, een ‘Laser Unicorn’ en ‘Spraying Handroids’ vormen het geheim.
 
Op Diesel.com/freshandbright is een drietal interactieve installaties geplaatst. Kies je type ondergoed en de kleur en op eigenzinnige wijze wordt de kleur aangebracht. De installaties zijn door SuperHeroes samen met het frans/zwitserse kunstenaarsduo Ben & Julia ontwikkeld.
 
In de aanloop van de campagne hebben Diesel fans hun kleurassociaties kunnen delen op zowel Facebook als Twitter. Deze associaties zijn op hun beurt weer verwerkt in de site. Pinterest is vooraf ingezet met een eerste behind-the-scenes teaser.
 

In maart van dit jaar won het SuperHeroes het interactive en social account voor Diesel. Daarmee is het jonge interactieve bureau nu verantwoordelijk voor alle Diesel activiteiten in social media, plus de interactieve campagnes voor de fashion collecties. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch