Sylvie van der Vaart in Hunkemöller-campagne
19-03-2012 (12:33) - Bureaus
Vanaf vandaag is Sylvie van der Vaart voor het eerst te bewonderen in Hunkemöller’s nieuwste tv-commercial. Tijdens deze commercial belichaamt Van der Vaart verschillende stemmingen van zichzelf. Sexy, romantisch of zelfverzekerd? Voor ieder moment en stemming kiest Sylvie andere lingerie.
De opnames zijn uitgevoerd in Motion Control, hierdoor wordt het mogelijk om ‘meerdere Sylvie’s’ gedurende dezelfde momenten in de commercial terug te zien. In de aanloop naar de ‘3e bh gratis’ campagne hebben Facebook fans gestemd om de brand song te bepalen. Met meer dan 5000 stemmen is de favoriete brand song van de fans, met als titel, ‘A Million in One’ terug te zien in deze commercial.
In de Hunkemöller-campagne is Sylvie van der Vaart als hoofdrolspeelster te bewonderen. De tagline, door Sylvie ingesproken, luidt; ‘ Wie je ook wilt zijn, ga voor alle 3 naar Hunkemöller. Kies 3 bh’s en krijg de derde gratis.’ De campagne wordt uitgezonden in Nederland op de kanalen SBS, RTL, Comedy Life and Foxlife channels, in Duitsland op RTL, RTL 2, VOX en social media kanalen.
‘Motion Control’ houdt in dat meerdere achtereenvolgende opnames naadloos over elkaar heen gemonteerd worden. Door het inzetten van deze techniek lijkt het net alsof Sylvie ‘dubbelgangers’ heeft ingezet, waardoor interactie met zichzelf ontstaat. ‘Motion Control’ is nog nooit eerder in een Nederlandse campagne toegepast. Tijdens deze commercial worden verschillende stemmingen van Sylvie uitgedragen.
Hunkemöller lanceert via crowdsourcing een tv-campagne en betrekt daarbij de Hunkemöller fans. Door fans muziek te laten kiezen is er in samenwerking met marketing agency SSSS & Orchestra een commercial tot stand gekomen. In de brand song komen alle mogelijke stemmingen van Sylvie en de vrouw aan bod. De muziek van Hunkemöller is gratis te downloaden op de webshop van Hunkemöller en op Spotify.
De regisseur van de commercial is Daniel Noguiera, producent Clarisse Venekamp, beide van CAKE FILM & PHOTOGRAPHY.