Tasty Basics kiest voor Pink Marketing

20-11-2022 (22:00) - Bureaus

Na een bureau oriëntatie heeft TastyBasics gekozen voor Pink Marketing. Het whole foods merk heeft net een herpositionering ondergaan en zal in 2023 volop aanwezig zijn in de schappen van de supermarkt.

Parallel aan deze nieuwe strategie worden de mediaplannen voor 2023 uitgerold, die door Pink Marketing (Part of P3) zijn ontwikkeld, als het nieuwe bureau van TastyBasics.

Pink Marketing (part of P3) zal in samenwerking met haar zusjes Pünktlich en Pexi data, media en creatie gaan combineren om de juiste doelgroepen aan de juiste proposities te koppelen.

Johan Veld, commercieel directeur: 'Als TastyBasics hebben wij een ondescheidend, maar breed verhaal te vertellen. Ons merk heeft voor vele doelgroepen een verschillende, maar aantrekkelijke boodschap. Whole Foods ingredienten zorgen namelijk voor zeer voedzame eindproducten die vrijwel altijd vezelrijk, eiwitrijk, laag in koolhydraten en zonder toegevoegde suikers zijn. Daarnaast zijn ons producten ontzettend lekker. Om deze boodschap bij de verschillende doelgroepen te laten landen kiezen wij voor de transmediale aanpak van Pink Marketing.

 

 


Media

Marketing

Economisch