The valley achter LijfStijl-campagne ONVZ

08-05-2012 (08:19) - Bureaus

Gisteren heeft ONVZ haar nieuwe campagne gelanceerd: LijfStijl. In de online LijfStijl test worden vragen gesteld over onder andere BMI, hartslag, vetpercentage, bewegen en andere leefgewoonten. Uit deze vragen volgt een rapportcijfer: de LijfStijl score. Consumenten kunnen hun LijfStijl score berekenen via www.onvzlijfstijl.nl
 
Met de LijfStijl test komen consumenten er achter wat hun LijfStijl score is. Deze score kunnen ze  vergelijken met onder andere het Nederlands gemiddelde en het gemiddelde per provincie. Dit gemiddelde wordt realtime bijgewerkt. Consumenten kunnen hun cijfer delen op hun Facebookpagina en hun vrienden uitdagen om hun eigen LijfStijl score te ontdekken. Het ONVZ Zorgteam op de Facebookpagina van ONVZ geeft vervolgens tips hoe je gezond kunt leven.
 

De campagne is ontwikkeld door the people’s valley en Pickle Factory, beide onderdeel van the valley. 


Media

Marketing

Economisch