Twee teams van 24-uurs pitch naar Cannes

21-05-2012 (08:18) - Bureaus

Met kop en schouders staken twee koppels uit boven de vierentwintig deelnemers van de 24-uurs pitch van Stichting JongeHonden. Daniel Sumarna & Bryan Wolff en Judit Kun & Ramin Bahari kwamen beiden met een zeer creatief concept voor opdrachtgever Red Bull. Hun overwinning verzekert hen van deelname aan de Young Lions Competition in Cannes.
 
Op woensdag 16 mei hebben vierentwintig koppels zich 24 uur lang opgesloten om een campagne te bedenken en te creëren voor opdrachtgever Red Bull. De jury bestaande uit Mervyn ten Dam, Tim Voors, Mischa Schreuder, Peter Hamelinck en de afgevaardigden van Red Bull gaven spontaan een ovatie na het zien van het concept ‘Red Bull Shirt Sounds’  en ‘Red Bull Crash Cans’.
 
In principe zouden er drie winnende teams gekozen worden, maar het verschil in kwaliteit en uitwerking tussen de twee beste en de overige inzendingen was te groot. Stichting JongeHonden en de jury besloten om het derde koppel te selecteren op de prestaties door het jaar heen die verwerkt zijn in het portfolio. Op die manier worden de beste jonge talenten gekozen die Nederland mogen vertegenwoordigen. 
 
Vierentwintig koppels kwamen bepakt en bezakt van het pontje aan op de NDSM-werf in Amsterdam. De deelnemers aan de 24-uurs pitch werden meegenomen in de creatieve wereld van Red Bull. De doelstelling van de opdracht was om Red Bull het meest geliefde en meest besproken merk in het nightlife te maken.

De enthousiaste JongeHonden hebben zich een dag lang gebogen op een origineel, verrassend en vooral eigenwijs idee hoe Red Bull de nightlife beleving kan claimen. De winnende projecten gaan de strijd aan om de wereldtitel voor junioren tijdens de Cannes Young Lions Competition. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch