Unie KBO vraagt PSH Media Sales
04-01-2012 (08:28) - Bureaus
PSH Media Sales verzorgt vanaf heden wederom de advertentieverkoop voor het seniorenmagazine ‘Nestor’ van Unie KBO. Unie KBO is met haar 200.000 leden één van de grootste seniorenverenigingen in Nederland.
Theo van Rossum, senior accountmanager van PSH Media Sales is blij dat de opdrachtgever na één jaar afwezigheid weer terug is: ‘Unie KBO is een hele belangrijke opdrachtgever voor PSH Media Sales. Het magazine sluit goed aan bij onze portfolio, want we hebben meerdere media met als doelgroep de vijftigplusser. Ik werk alweer sinds 2005 met veel plezier voor deze opdrachtgever en ik heb veel zin om weer voor deze enthousiaste partij aan de slag te gaan! ’
Magazine Nestor verschijnt 10 x per jaar en omvat verschillende interessegebieden, zoals reizen, uitstapjes, interviews, natuur en milieu, en interessante interviews met meer en minder bekende Nederlanders. Ook wordt aandacht geschonken aan praktische zaken zoals gezondheid, financiën en sociale wetgeving.