Welcom en Dutchlabel helpen Amsterdam

23-05-2012 (15:56) - Bureaus

Communicatienetwerk Welcom en conceptbureau Dutchlabel organiseren op woensdag 30 mei een brainstorm om de Gemeente Amsterdam te ondersteunen met sprankelende ideeën. In 2013 jubileert Amsterdam. De grachten bestaan 400 jaar, Artis 175 jaar, Felix Meritis 225 jaar en het Concertgebouw 125 jaar. De jubilea zijn aanleiding voor de Gemeente Amsterdam om van 2013 een feestelijk jaar te maken. 
 
Welcom heeft 250 communicatieprofessionals in haar netwerk. De expertise en creativiteit van de hoofden communicatie en experts worden aangewend om Amsterdam een handje te helpen. Allen werken of wonen in de metropool en hebben hun hart verpand aan deze bijzondere stad. Tijdens de brainstorm wordt de techniek van het lateraal denken gebruikt.
 

Deelname is gratis en slechts toegankelijk voor maximaal 50 communicatieprofessionals. Communicatievakgenoten die willen kennismaken met Welcom en de technieken van het lateraal denken onder de knie willen krijgen, kunnen één keer gratis deelnemen. Aanmelden kan tot 29 mei via secretariaat@welcomamsterdam.nl


Media

Marketing

Economisch