Lemon Scented Tea zet e-bikes van Cortina op fietspad: 'Hoe je dag ook wordt'

02-06-2022 (10:25) - Campagnes

Van geen stress tot gehaast. Van sollicitatiegesprek tot ontslagen worden. Hoe je dag ook wordt, er is geen plek waar je de waan van de dag zo goed even alleen kan overdenken als op de fiets. De nieuwe campagne voor de Nederlandse en Belgische markt is de eerste na de recente pitch-winst van Lemon Scented Tea.

De campagne bestaat uit vijf verhaallijnen waarin mensen getest worden tijdens het 'fietspadleven'. In elke verhaallijn helpt één van de Cortina e-bikes als sidekick de menselijke held uit de brand.
 

E-bikes voor iedereen

Cortina, onderdeel van Kruitbosch, stond vooral bekend om de U4-transport, waar ouders hun kinderen met een gerust hart mee naar school stuurden. Vandaag de dag is het een grote speler op de Nederlands fietsmarkt, met een enorm aanbod. Het merk speelt in op de enorme populariteit en vraag naar e-bikes.

De film is geregisseerd door aanstormend talent Reilin Joey van Holy Fools.
 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Erik Terpstra, Milou van As, Lotte Post, Sarah van Haute
Bureau: Lemon Scented Tea
Productie: Holy Fools
Regie: Reilin Joey
DOP: Roderik Patijn
Edit: Tobias Cornelissen
Sound design: Audentity
Color grading: Pixmix