De ongeduldigste in de markt

08-09-2022 (16:34) - Challenger Stories

In de serie Challenger Stories vertellen Nederlandse brandowners, marketeers en ondernemers die genomineerd zijn bij Coolest Dutch Brands in korte video's over de challenges waarvoor hun organisatie zich ziet geplaatst en hoe zij daarmee in positieve zin omgaan. In deze aflevering Jouri Schoemaker, founder en CEO van Pieter Pot.
 

Jouri Schoemaker: ‘Onze branding, marketing en pr heeft ons significant verder gebracht.  Daar hebben we altijd veel aandacht, tijd en focus op gehad. Het is zo belangrijk om de consument te verleiden voor ons concept te kiezen. Bekijk hieronder de complete challenger story van Pieter Pot, de ongeduldigste speler in de markt.
 

Over Coolest Dutch Brands

Coolest Dutch Brands is een initiatief van FONK magazine. Jaarlijks worden twaalf merken door de redactie genomineerd. Een jury van ruim 50 creatieven en strategen bepaalt jaarlijks in drie rondes welk merk zich Coolest Dutch Brand van het Jaar mag noemen. De online serie Challenger stories is een samenwerking tussen fonk magazine en iO Campus Amsterdam. In deze reeks vertellen de genomineerde merken in korte video's meer over hun bedrijf.