IJsbaart lanceert 100% plantaardige website

15-06-2024 (12:37) - Design

IJsbaart, de Nederlandse pionier in ambachtelijk plantaardig ijs, breidt haar merkwereld uit met een nieuwe website. De website werd ontwikkeld in samenwerking met Prosper & Bloom en Boldest.

IJsbaart is deze lente en zomer bezig met een grootscheepse rebranding. Met een nieuwe verpakkingslijn zorgt IJsbaart voor een feestje in steeds meer horecagelegenheden, in het vriesschap van Albert Heijn en op diverse festivals. En nu is het IJsbaart-gevoel ook te proeven op het vernieuwde ijsbaart.nl.

Anders, omdat het kan

Vanuit IJsbaarts motto ‘we doen het anders, omdat het kan’ zette IJsbaart samen met branding agency Prosper & Bloom een aanstekelijke digitale beleving neer. Met bolde typografie een vormen, een kleurrijke wereld, aanstekelijke fotografie van Lizzy Ann en volop digitale knipogen zet IJsbaart zichzelf neer als de nummer-1 challenger in de ijsmarkt.

Roderick Verplanken, CEO van IJsbaart: “Deze website is weer een belangrijke stap in onze reis om de ijsmarkt structureel te veranderen. Met ons ijs laten we zien dat écht lekker en duurzaam samen gaan - en dat goed óók leuk kan zijn. Na terrassen, strandtenten, festivals en supermarkten maken we nu ook het internet een beetje vrolijker.”

Ronnie Besseling, creative director Prosper & Bloom: “Als branding agency gespecialiseerd in het versterken van de groei van start- en scaleups is het geweldig om samen te werken met IJsbaart. Stap voor stap bouwen we samen aan een steeds rijkere, eigenzinnige merkwereld, die net als IJsbaart bomvol karakter zit. ”

Credits

Opdrachtgever: IJsbaart, Roderick Verplanken, Lara van Wezel, Anouk van Dijk
Concept & design: Prosper & Bloom
Fotografie: Lizzy Ann
Development: Boldest, Jasper Plender