Jobilla gaat fuseren

15-12-2022 (12:40) - Economisch

Talentwerving scale-up Jobilla en hun partner Jobilla Nederland kondigden hun officiële fusie aan, waarmee ze de nieuwe bedrijfseenheid Jobilla Benelux BV creëren. De nieuwe dochteronderneming sluit zich aan bij Jobilla Finland en Jobilla DACH GmbH om zo de derde fundamentele steunpilaar van de Jobilla Group te vormen.

De fusie biedt Jobilla Benelux BV meer middelen om traditionele recruitment in de markt te reorganiseren. Door zich te richten op kandidaat-gedreven methodes die zowel passieve als actieve kandidaten aanspreken, recruitment volledig mobiel maken voor de kandidaten en het selectieproces van kandidaten automatiseren.

500% groei

Selma Stevense-Bakker - CEO van Jobilla Benelux - begon als solo Jobilla-ondernemer in 2021 nadat ze in aanraking kwam met hun innovatieve kandidaat-gedreven benadering. In 18 maanden liet zij Jobilla Nederland uitgroeien tot een team van 14. In 2022 groeiden ze met meer dan 500% en van een €200.000 omzet naar €1.300.000 omzet. Jobilla Benelux streeft ernaar in 2023 nog 5 werknemers aan hun team toe te voegen.

Trots

Jobilla CEO Henri Nordström: “We zijn erg trots op het werk dat het team en Selma Stevense-Bakker hebben geleverd in Nederland. We zijn ook superblij om samen met Selma als CEO van Jobilla Benelux BV onze reis te vervolgen. Nu Jobilla Benelux als eigen eenheid bestaat binnen de Jobilla Group, kunnen we in de toekomst sterk in onze groei in de Benelux investeren."

Selma Stevense-Bakker, CEO van Jobilla Benelux BV: “Ik ben zo blij deel uit te maken van de Jobilla familie! We gaan dit zeker groot maken! Deze fusie staat voor een succesvolle samenwerking en toont een wederzijds vertrouwen, enthousiasme en het koppelen van het beste talent aan onze klanten. We zijn er klaar voor en kijken echt samen uit naar dit volgende hoofdstuk. Bedankt voor deze kans en samenwerking."

Over Jobilla

Jobilla is een recruitment marketingplatform dat sociale media en marketingstrategieën gebruikt om bedrijven te helpen om zowel niet-werkzame als werkzame kandidaten te bereiken, werven, activeren en rekruteren. Dit proces is geoptimaliseerd voor de kandidaat en de wervende partij.

Kandidaten solliciteren in minder dan drie minuten op hun telefoon en de wervende partij krijgt automatisch een overzicht van de kandidaten. Deze worden gefilterd door Jobilla’s AI en in categorieën gepresenteerd op basis van hun potentie voor de positie. Door tot wel 35 verschillende punten te meten en analyseren in hun systeem, verwijdert Jobilla obstakels voor werkgever en -nemer.

Opgericht in 2015, heeft Jobilla een totaal van €10,4 miljoen in fondsen geworven met meer dan 4.000 klanten in 56 landen. In 2022 werd Jobilla uitgeroepen tot beste recruitment marketing software door G2, één van ‘s werelds grootste recensie websites. De in de VS gebaseerde community The Silicon Review plaatste Jobilla in hun 50 Leading Companies of the Year 2022.


Bureaus

Media

Marketing