Wadinko investeert in IMPRES voor digitale transformatie in de regio

Wadinko investeert in IMPRES voor digitale transformatie in de regio

18-04-2023 (15:02) - Economisch

De Zwolse Participatiemaatschappij Wadinko heeft vandaag bekend gemaakt een belang te hebben genomen in het Zwolse IMPRES, een IT-bedrijf dat zich specialiseert in digitale transformatie en digitalisering. Met deze investering wil Wadinko bijdragen aan de groei en ontwikkeling van IMPRES, om daarmee de digitale transformatie in de regio verder te aan te moedigen.

Veel bedrijven zijn bezig met hun eigen digitale ontwikkeling om efficiënter te werken, kosten te besparen en meer resultaat te halen. IMPRES dat is opgericht in 2002, helpt bedrijven bij het concreet maken en realiseren van hun volledige digitale transformatie-strategie of een deel hiervan. De specialisten van IMPRES bedenken, ontwerpen, valideren, bouwen én implementeren digitale oplossingen als websites, koppelingen, apps en portals. Ook zorgen ze voor zichtbaarheid als activatie bij de juiste doelgroep door de inzet van content en online marketing. Het bedrijf denkt mee met haar klanten en koppelt theorie aan praktijk.

Doorontwikkeling

De directie van IMPRES wordt gevoerd door oprichter Spencer Roozeboom en Algemeen Directeur Bart Carlier. Zij zijn blij met de investering van Wadinko. Spencer: ‘We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking, die ons in staat stelt onze positie in de regio verder te versterken. Onder andere dankzij het netwerk van Wadinko kunnen we onze groeiambities verder realiseren en meer bedrijven op een slimme en innovatieve manier helpen in hun digitale transformatie.’ Bart voegt daaraan toe: ‘De werkwijze van IMPRES staat bekend als kwalitatief en een proactieve aanpak, waarmee we de digitalisering bij bedrijven aantoonbaar versnellen. We zijn trots op de erkenning van zowel onze klanten als Wadinko en blijven investeren in de verdere professionalisering van ons bedrijf en onze medewerkers. Met de kennis en steun van Wadinko kunnen we dat proces nog steviger en sneller vormgeven.’

 


Bureaus

Media

Marketing