10 jaar Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam

09-12-2013 (08:24) - Marketing

Van vrijdag 17 tot en met maandag 27 januari 2014 vindt de 20e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam plaats. Met de vier hoofdprogramma’s Catwalk, Downtown, Fashion LAB en Business, biedt het halfjaarlijkse mode-evenement een podium waarop jonge, creatieve en opkomende Nederlandse ontwerpers en merken zich presenteren aan de internationale modewereld en het grote publiek. Amsterdam zal tijdens het tienjarig jubileum van de modeweek tien dagen lang het domein zijn van modeliefhebbers.
 

Rob Zomer, directeur FashionWeek Nederland, de organisatie die het evenement organiseert: ‘Met Mercedes-Benz als nieuwe titelsponsor zal FashionWeek Amsterdam zich verder ontwikkelen als hét podium voor Nederlands modetalent en als platform voor de hele Nederlandse mode-industrie. Binnen de internationale kalender van fashion weeks laat Amsterdam met haar uitgesproken karakter een eigen geluid horen. Wat hier op de catwalk en in de stad te zien is, en hoe modeliefhebbers daar onderdeel van uitmaken, zie je in geen enkele andere fashion capital.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch