ad pepper media komt met eigen RTB-platform

19-04-2012 (08:50) - Marketing

ad pepper media – een van de toonaangevende online advertentiebureaus en aanbieder van online marketing technologieën, lanceert vandaag officieel, haar zelf ontwikkeld real-time bidding (RTB) platform. Dit platform maakt het mogelijk voor adverteerders om haar doelgroep te bereiken in het juiste online umfeld en met volledige merk- en imagobescherming op alle toonaangevende RTB ad exchanges en sell-side platforms alsmede op het eigen publishernetwerk van ad pepper media. 
 
De door ad pepper media ontwikkelde eigen bidder-technologie heeft een groot aantal unieke eigenschappen die het, per individuele webpagina, mogelijk maken om volledige transparantie te geven in websites, te targeten op specifieke websites of deze juist uit te sluiten, het thema van elke pagina te herkennen gebruikmakend van de reeds bekende iSense semantic targeting technologie en merk- en imagobescherming te bieden tegen 18 verschillende typen controversiële en negatieve content. 
 
Deze functionaliteiten in combinatie met geavanceerde bidding en ad optimization algoritmen stellen het platform in staat om alleen te bieden op, te betalen voor en het leveren van impressies op websites en bezoekers die exact voldoen aan de merk- en imagobeschermende, thematische targetingcriteria van de adverteerder terwijl het gelijktijdig rekening houdt met de gewenste ROI.
 

 


Bureaus

Media

Economisch