Anna Nooshin en Yeliz Çiçek gaan masterclasses voor influencers aanbieden

Anna Nooshin en Yeliz Çiçek gaan masterclasses voor influencers aanbieden

11-06-2024 (12:06) - Marketing

Female Initiative Business Academy, een platform van Anna Nooshin en Yeliz Çiçek, breidt uit met masterclasses die zij vanaf 17 juni zullen verkopen. 

De cursussen worden gegeven door succesvolle influencers en experts afkomstig uit de mode- en lifestyle wereld.

Nooshin en Çiçek zijn nu vooral actief op het platform met de podcast ‘How to get the job (Done)’ en tips en tricks die de dames delen via hun socials. Zij vonden het een logische stap om ook masterclasses aan te bieden. Hiermee willen zij vrouwen meer handvatten aanbieden om hun carrière een boost te geven en zichzelf verder te ontwikkelen.

Over de Masterclasses

De Masterclasses die op 17 juni live gaan zijn online te volgen in videovorm, wanneer het jou uitkomt. In de Masterclass ‘How to: zelf mooie Instagram content maken’ onthult Vivian Hoorn onder meer hoe je met eenvoudige middelen, zoals je iPhone, camera's, instellingen, presets en apps, aantrekkelijke content voor je Instagram feed creëert. Stylist Tricja Cotterill neemt je mee in de wereld van styling en deelt onder meer wat er nodig is om de modewereld te betreden. Natuurlijk mag een masterclass door Anna en Yeliz zelf niet ontbreken. Aan hun de eer om te delen hoe je je eigen Personal Brand creëert en vervolgens deelt met de wereld. In elke Masterclass zitten praktische opdrachten van de expert om direct mee aan de slag te gaan. Ook zijn er gratis ‘extra’s’ passend bij de cursus om je snel op weg te helpen, zoals templates voor het maken van een personal brand book. Elke maand wordt een nieuwe Masterclass met een expert uit de branche gelanceerd voor 229,- per cursus. 

Tijdens een livestream op 17 juni om 20:00 uur vertellen Anna en Yeliz alles over de beschikbare cursussen, wat je kunt leren en waar je zelf ook vragen kunt stellen. Ga hiervoor naar de Instagram van @fi.business, @annanooshin of @yeliz_cicek.


Bureaus

Media

Economisch