De eerste digitale chips-soap

28-03-2014 (08:18) - Marketing

Endemol Nederland en RTL Nederland hebben een campagne voor Pepsico/Smiths ontwikkeld, met als doel het publiek opnieuw kennis te laten maken met de product variatie van Smiths. In de campagne worden de zes smaken van Smiths tot leven gebracht als karakters in hun eigen soap ‘Gezellige Tijden’.
 
De campagne is gebaseerd op een tweeledig concept waarin ‘transmediale’ storytelling en gamifaction samenkomen en maakt gebruik van de kracht van de RTL 4-serie Goede Tijden, Slechte Tijden. De zes smaken van Smiths spelen de hoofdrol in de digitale soap ‘Gezellige Tijden’, waarin intriges, verhoudingen, liefdes, ruzies en romances aan bod komen. 
 
De soap wordt voor een deel verteld in commercials, en voor een ander deel in de acht maanden durende campagne op een speciaal ingerichte landingpage op www.desmaakvanvandaag.com
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch