De Jeugd van Tegenwoordig adviseert gebruikers Deezer

11-12-2013 (08:25) - Marketing

De Jeugd van Tegenwoordig zit deze week achter de knoppen bij Deezer om muziekfans inzicht te geven in waar zij hun muzikale mosterd vandaan halen. De hele werkweek laten de vier mannen van de Jeugd hun favoriete albums en songs horen en delen ze playlists waarin ze op de voor hun bekende eigenwijze manier de luisteraar op het verkeerde been zetten.

Het gasthoofdredacteurschap van De Jeugd van Tegenwoordig maakt onderdeel uit van de wereldwijde #Deezerby-campagne, waarbij ‘lokale’ gasthoofdredacteuren in 183 landen de nieuwe features van HEAR THIS en ONTDEKKEN lanceren. Zo doen in andere landen onder anderen Hooverphonic, Jamel Debouzze, Laura Whitmore en voetballer Ronaldinho mee. 

 


Foto: Nick Helderman

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch