DeMeter Award naar Jasper van IJssel

14-11-2007 (10:48) - Marketing

Omringd door zijn vakbroeders en -zusters heeft Jasper van IJssel in het Fortis Circustheater in Scheveningen de DeMeter Award in ontvangst genomen. Van IJssel, directeur van Loyalty Lab, kreeg de onderscheiding voor zijn werk voor onafhankelijke retailers.
Mede-genomineerden Arnout van den Busken (Pieter van den Busken Advertising & Direct Marketing) en Mitchell Plaizier (Button Media) grepen net naast het bronzen beeld. De zeskoppige jury, bestaande uit Renate Vogt (Friends for You), Allard Frederiks (Adforesult), Frans Reichardt (Holy Cow!), Pim van der Vorst (DHL Global Mail), Antal de Waij (UPC) en Marianne Robben (Proximity) oordeelde als volgt: ‘Jasper is overtuigend en inhoudelijk zeer sterk op het gebied van klassieke direct marketing. Hij maakt het waar om van een conservatieve doelgroep van retailers - een wereld waarin alles draait om het rinkelen van de kassa en winkeltraffic - ware loyalty marketeers te maken waarin de retailers, zonder hun eigen verkoopmethodiek te verloochenen, ondersteund worden door een keur aan DM-acties.’
DeMeter is hét platform voor de toekomst van DM. Om de groei en vernieuwing in dit boeiende vak te blijven stimuleren, is de DeMeter Award in het leven geroepen. De Award is voor aanstormend DM-talent dat zich onderscheidt door lef, aantoonbaar resultaat en onderscheidende prestaties.

Bureaus

Media

Economisch