Douwe Egberts komt met tweede online magazine
06-04-2011 (07:52) - Marketing
Na de wintereditie kunnen koffie- en theeprofessionals op www.douwe-online.nl zich vanaf nu laten inspireren met de tweede uitgave van Douwe online. De voorjaarseditie van het interactieve koffie- en theemagazine van Douwe Egberts heeft als thema: Innovatie.
Douwe Egberts is continu bezig met innovatie en geeft bezoekers hiermee een tool om baanbrekend te kunnen zijn met hun koffievoorziening. Dit nummer bestaat uit diverse informatieve en amuserende pagina’s waarmee iedereen - van Facilitair manager tot Food & Beverage manager tot aan directeur - op interactieve wijze inspiratie opdoet.
Douwe Egberts gebruikt de informatie uit het interactieve magazine ook voor het printmagazine, dat twee keer per jaar in een oplage van ruim 15.000 stuks onder koffieprofessionals wordt verspreid. Zo worden de onderzoeksuitslagen van het openbare onderzoekspanel ‘Uw Mening Telt’ verwerkt tot een artikel in Douwe print. Douwe online en -print worden uitgeven door Douwe Egberts Coffee Systems en gemaakt door Boomerang Content.