Facebook-primeur voor Uitmetkorting.nl
11-10-2011 (08:47) - Marketing
De Facebook-pagina van Uitmetkorting.nl heeft met 100.000 Nederlandse Facebook-likes een nieuwe mijlpaal bereikt. Eind augustus werd Uitmetkorting.nl al het grootste Nederlandse merk op Facebook, toen het de 80.000 Nederlandse likes haalde. Merken als Hi, 3FM en Pathé werden voorbij gestreefd en deze voorsprong is inmiddels verder uitgebouwd.
Om in te spelen op de stijgende populariteit van Facebook en zoveel mogelijk te leren door te experimenteren met verschillende strategieën en wervingsmethoden, begon online media bedrijf Clansman in juni 2011 met het werven van Nederlandse likes voor haar eigen merk.
Inmiddels staat het merk al enkele weken op de eerste plaats in de top 25 van Facebook Pro en afgelopen zaterdag werd de magische grens van 100.000 likes gepasseerd. De Facebook-fans krijgen van Uitmetkorting.nl dagelijks een bericht met korting en interessant nieuws over dagjes uit, zoals de Efteling en Zwaluwhoeve en van webshops, zoals Bol.com en Wehkamp. Regelmatig lokt een bericht meer dan 1.000 likes en reacties uit.