Grote 400 jaar Grolsch-campagne live

08-07-2013 (08:06) - Marketing

In de nieuwe merkcampagne van Grolsch grijpt het biermerk terug naar de roots en draait het weer om vakmanschap. ‘Grolsch. 400 jaar karakter’ is de nieuwe pay-off van de campagne, die wordt afgetrapt met de commercial ‘IJsmeesters van Groenlo’ uit de koker van Alfred. Het toont één van de vele verhalen uit de geschiedenis van Grolsch en legt de nadruk op het karakter en vakmanschap waarmee Grolsch al bijna 400 jaar bier brouwt. 
 
Als kick-off van de campagne hebben vier Nederlandse kunstenaars enkele voorbeelden van karakteristieke Grolsch verhalen van de afgelopen eeuwen uitgebeeld in verschillende kunstwerken en creaties. 
 
‘Grolsch. 400 jaar karakter’ vormt de basis voor de activiteiten van het biermerk gedurende het komende jaar. Naast de nieuwe commercial, is de bierbrouwer dit jaar prominent aanwezig op een groot aantal festivals en zal online, in bladen, op de winkelvloer en binnen het horecakanaal een duidelijk nadruk liggen op vakmanschap en karakter. De nieuwe Grolsch commercial is in samenwerking met reclamebureau Alfred ontwikkeld en wordt sinds zaterdag 6 juli op televisie uitgezonden.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch