Hoe start je een succesvolle crowdfundingcampagne?

07-11-2013 (23:13) - Marketing

Douw&Koren (crowdfundingspecialist) en BBK/Door Vriendschap Sterker (merkenspecialist) organiseren een workshop waarin crowdfunding en branding met elkaar worden verbonden. Het programma bestaat uit drie delen:
 
1. Crowdfunding in kaart gebracht
2. Het belang van merkdenken
3. Cases uit de groep
 
Crowdfunding betekent geld ophalen bij een grote massa kleine financiers. Het kan organisaties in staat stellen kapitaal te vergaren, én biedt mogelijkheden voor het betrekken van een grote groep ‘ambassadeurs’. Maar hoe? 
 
Wat: Workshop crowdfunding en branding voor maatschappelijke merken
Waar: BBK/Door Vriendschap Sterker, Haarlemmerstraat 124-A 
(De Posthoornkerk) in Amsterdam
Tijd: 14.00 - 17.00
Wanneer: 17 december 2013
Prijs: 75 euro
 
AANMELDEN KAN HIER
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch