Koffiemerk Redbeans in nieuwe verpakking.
19-10-2011 (08:58) - Marketing
Bij Redbeans vinden ze dat koffie niet alleen heel veel lekkerder kan, maar zeker ook mooier. Daarom heeft het koffiemerk alle verpakkingen en de gehele huisstijl een flinke update gegeven.
Het karakteristieke ‘R’ logo heeft een prominente rol gekregen, zodat het merk nog makkelijker te herkennen is, en het woordlogo en kleurgebruik zijn hierop afgestemd. Dat duurzame koffie zeker niet stoffig of traditioneel hoeft te zijn wordt getoond met een strak ontwerp dat geheel in lijn is met de minimalistische rood/wit/chroom uitstraling van de Beanmachines; Redbeans’ eigen lijn volautomatische espressomachines voor horeca & kantoor.
Alle Redbeans koffie is gemaakt van handgeplukte Arabica bonen, biologisch geteeld, Fair Trade ingekocht en CO2 neutraal geproduceerd. Redbeans is verkrijgbaar voor op het werk, in de horeca en thuis.