KPN feliciteert Olympische helden middels Mupi
25-02-2014 (08:24) - Marketing
Gisteren, de dag dat de Olympiërs terugkwamen uit Sotsji, feliciteerde KPN de schaatsers met hun succes. Met een speciale, eendaagse campagne op de digitale Mupi van JCDecaux op het Rembrandtplein, speelde KPN, sponsor en fan van heel schaatsend Nederland, in op de uitzonderlijke medailleoogst op de Olympische Spelen.
De digitale uiting toonde de schaatsbaan en een mobiel telefoonscherm met felicitatietweets via #schaatsfan gericht aan de schaatshelden. Met deze campagne maakt KPN gebruik van de unieke reclamemogelijkheden van de eerste volledig digitale Mupi in het Nederlandse straatbeeld.
Dankzij het geavanceerde CMS, kunnen adverteerders met hun uitingen altijd inspelen op de actualiteit, het tijdstip en het weer – en dat op een van de meest drukbezochte locaties van Nederland. Hiermee biedt JCDecaux KPN het juiste podium voor haar actuele uiting.
