Lancering online platform C1000 door eFocus, aFrogleap en RapidSugar
06-04-2012 (08:55) - Marketing
C1000 heeft haar nieuwe online strategie geïmplementeerd. Een nieuwe website, verschillende apps voor iPhone, Android en iPad en een nieuwe invulling van de wekelijkse actiemail zijn het resultaat. eFocus is als fullservice internetbureau verantwoordelijk voor de online strategie en de realisatie van de website en het achterliggende online platform. Dit is gebouwd op basis van Sitecore. aFrogleap is verantwoordelijk voor de mobiele strategie en de realisatie van de iPhone, Android en iPad applicaties. De vernieuwde e-mailmarketing strategie en realisatie is gedaan door RapidSugar.
De huidige releases vormen het begin van de nieuwe online strategie van C1000. De komende tijd wordt er verder geoptimaliseerd en worden nieuwe features toegevoegd. Sitecore is de motor van het nieuwe online ecosysteem. Er is een fundament gelegd wat niet alleen de website voedt, maar middels API’s ook de apps en e-mail bedient.
C1000 heeft meer dan 420 lokale C1000 winkels met ondernemers die lokaal eigen gegevens toevoegen aan de website. Al deze ondernemers hebben toegang tot C1000 online via een speciale ondernemers toolkit en kunnen zo zelf eigen content en acties toevoegen aan het online platform.