Marjolijn Meynen Communicatievrouw van het Jaar

05-12-2013 (08:34) - Marketing

Marjolijn Meynen, hoofd Communicatie en Marketing van het Rijksmuseum, is verkozen tot Logeion Communicatievrouw van het Jaar 2013. Meynen won de prijs vanwege haar vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie voor de indrukwekkende heropening van het Rijksmuseum. Logeion, beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, organiseerde de twaalfde editie van de communicatieverkiezing in Artis, Amsterdam. 
 
De jury was onder de indruk van de campagne die Meynen heeft opgezet. ‘Met een vorm die past bij datgene waar het museum voor staat, maar toch verrassend is. Bovendien is Meynen heel goed in verhalen vertellen.’

Meynen nam het op tegen Martin Kersbergen (DELA) en Annette Klarenbeek (Hanzehogeschool Groningen/Hogeschool Utrecht). 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch