McDonald’s wint radiocommercialverkiezing september

12-10-2012 (08:35) - Marketing

In de radiocommercial van de maand verkiezing van RAB (Radio Advies Bureau) is de McDrive 25 jaar commercial als beste beoordeeld door de Nederlandse consument. De radiocommercial is hiermee genomineerd voor de jaarlijkse RAB Radio Awards Publieksprijs die in februari 2013 wordt uitgereikt. 
Nummer 2 in september wordt ING Mobiel Bankieren met de radiocommercial “A penny for your thoughts”. Derde in september is CliniClowns met de radiocommercial “Rode neuzen rally”.
 

Marktonderzoeksbureau Ruigrok | NetPanel heeft in opdracht van RAB onderzoek gedaan naar de beste radiocommercial van de maand. In totaal 619 Nederlanders van 13-64 jaar hebben 20 radiocommercials beoordeeld. De totale steekproef is representatief voor de Nederlander van 13-64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. De datacollectie heeft plaatsgevonden van 1 t/m 3 oktober 2012. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch