Muzikaal partnerschap 22tracks en Kornuit

07-02-2014 (08:22) - Marketing

Met 22sessions x #kornuit gaat de online music discovery service, 22tracks live. Het concept richt de schijnwerpers op compleet onontdekte maar zeer veelbelovende muzikanten. De programmering ligt volledig in handen van de redactie van 22tracks. 
 
In verschillende Nederlandse steden zullen er sessies plaatsvinden waarbij het ontdekken van de nieuwe generatie muzikanten centraal staat. Van elektronische beloftes tot ijzersterke singer-songwriters, van alternatieve bands tot de next-best rapper van het land. Het ontdekken van de nieuwe generatie muzikanten is de link met Kornuit van Grolsch. Kornuit is het jongste pilsje uit de Grolsch brouwerij en gebrouwen door de nieuwe generatie brouwers. Het hierop aansluitende motto van deze nieuwe generatie brouwers is ‘Behoud het goede, maar blijf ontdekken’. 
 
De eerste try-out editie van 22sessions x #kornuit heeft inmiddels plaats gevonden in Club Funk, Amersfoort.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch