NESCAFÉ komt met nieuw koffieconcept

09-07-2013 (08:05) - Marketing

De voorkeur van koffiedrinkers gaat steeds vaker uit naar koffievariaties en alle opties moeten van een hoge kwaliteit zijn. Uit cijfers van Nestlé Professional blijkt dat de wereldwijde markt voor variatiekoffie elk jaar groeit met 20 procent. 
 
Koffieaanbieders willen graag gehoor geven aan deze stijgende vraag, maar hebben ook de behoefte aan een eenvoudig en kostenefficiënt koffieconcept. Om hieraan te voldoen biedt Nestlé Professional het koffieconcept NESCAFÉ Alegria, gericht op de kantoor-, zorg- en industriesector. 
 
Roelof van Dinter, directeur van Nestlé Professional Benelux: ‘Consumenten willen kunnen kiezen uit verschillende soorten koffie van een hoge kwaliteit voor een acceptabele prijs en dat graag snel geserveerd. Maar tegelijkertijd willen koffieaanbieders een eenvoudige bediening, zo min mogelijk afval en een machine die makkelijk schoon te maken is. Met NESCAFÉ Alegria geven wij een eenvoudig antwoord op een complexe vraag. Wij noemen dat in één woord: simplexity.’ 
 

 


Bureaus

Media

Economisch