Online reclamefolder steeds vaker bekeken

23-10-2013 (08:29) - Marketing

De Nederlander besteedt gemiddeld 38 uur per jaar aan papieren reclamefolders, blijkt uit DDMA-onderzoek . De huidige trend waarin print uitingen ook digitaal beschikbaar zijn, neemt ook het lezen van online reclamefolders een grote vlucht. Reclamefolder.nl wil deze online leesgegevens inzichtelijk maken.
 
De consument leest wekelijks gemiddeld 6 minuten reclamefolders via de website van Reclamefolder.nl  en in de Reclamefolder app. De totale tijd dat een consument actief is op dit platform, is 11 minuten per keer. Dan zijn zij bezig met zoeken, folders lezen, hun prikbord vullen met gewenste producten en zij stellen hun persoonlijke wensen in. Afgelopen maand september zijn alle consumenten gezamenlijk ruim 350.000 uur actief geweest op het Reclamefolder platform. 
 
De verwachting is dat de gemiddelde leestijd en het aantal gelezen folders blijft toenemen.  In deze maand (oktober 2013), registreert het platform meer dan 15.000.000 folderraadplegingen. (=gelezen folders). Het aantal downloads van de Reclamefolder app is de grens van 900.000 inmiddels gepasseerd. Deze stijgingen betekent voor de retailer een groter bereik online met hun reclamefolder.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch