Richard van Dijk Digital Marketing Professional 2012

16-11-2012 (00:00) - Marketing

Richard van Dijk van Yves Rocher heeft gisteren tijdens Digital Marketing in 1 Day de Digital Marketing Professional van het jaar award in ontvangst mogen nemen. Volgens juryvoorzitter Hans Molenaar (Beeckestijn Business School) heeft Van Dijk in zijn plan helder uiteen gezet hoe een typisch analoge organisatie naar digital dient over te stappen.
 
Yves Rocher is producent van schoonheidsproducten die bekend staat om haar sterke marketing via postordering en ‘klassieke’ direct mail. Maar, die vorm van marketing heeft minder toekomst. Richard van Dijk van Yves Rocher heeft de taak gekregen een strategisch-tactisch plan te maken met als onderwerp de transitie van het bedrijf van analoge DM naar digitale webshops, email-marketing en social.
 
Richard heeft een volledig, relevant en creatief plan gemaakt om een bedrijf als Yves Rocher een visie te geven op digitale marketing, uitmondend in een pakkende strategie en creatieve uitvoering. Een plan compleet met score-card en business-case. De jury vind het een geweldig plan, en gunt de Digital Marketeer Award van 2012 aan Richard van Dijk.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch