Sony-koptelefoons gemonteerd aan abri’s
12-12-2013 (08:40) - Marketing
Op vier metrostations in Amsterdam en Rotterdam brengt Sony deze week op een interactieve manier haar nieuwe hoofdtelefoon MDR-10RC onder de aandacht. De belangrijkste campagnedoelstelling daarbij is ‘het realiseren van de ultieme gebruikerservaring door de doelgroep in fysiek contact te brengen met de MDR-10RC’.
Na een intensieve samenwerking tussen mediabureau MediaCom, adverteerder Sony en media-exploitant Central Station NL is een campagne tot stand gekomen die de nieuwe Sony headphones 1-op-1 linkt aan een zeer relevant gebruiksmoment in het openbaar vervoer.
Sony headphones zijn gemonteerd aan vier digitale abri’s van Central Station NL. Voorbijgangers worden door een promotieteam uitgenodigd om een headphone op te zetten en te luisteren naar muziek zoals muziek écht bedoeld is.
Sony-technici zijn tijdens de ontwikkeling van de nieuwe headphone op zoek gegaan naar de ultieme luisterervaring en zijn hiervoor een samenwerking aangegaan met de populaire Ierse rockband The Script, waarvan de nummers kraakhelder en levensecht via de headphones te beluisteren zijn.