Succesvol SCOUPY lanceert nieuwe Cashback App
10-11-2015 (08:34) - Marketing
Met het lanceren van de vernieuwde app, voert SCOUPY zijn nieuwe cashback-positionering definitief door.
De app maakt het nog gemakkelijker voor consumenten om producten te proberen en hun geld snel en eenvoudig terug te krijgen. Fabrikanten op hun beurt verzamelen data van consumenten en kunnen hen gemakkelijk benaderen voor een herhalingsaankoop.
SCOUPY begon in 2011 als app, waarmee consumenten op basis van hun locatie aanbiedingen kregen van met name MKB-bedrijven. Sinds begin dit jaar heeft SCOUPY de switch gemaakt naar FMCG. Fabrikanten kunnen met de cashback-formule trial genereren onder een grote groep consumenten door geld terug te geven. ‘Dit is zo succesvol, dat we onze hele app hierop hebben ingericht’, zegt Valentijn Bras, oprichter en CEO van SCOUPY. 'FMCG-fabrikanten doen steeds meer cashback-acties, het is een enorme groeimarkt. We hebben al succesvolle cashback-acties ingezet met onder andere Coca-Cola, Verkade, Amstel, Venco, Bolletje en Optimel.'
Inmiddels zijn er 750.000 coupons verwerkt. Dit jaar nog wordt de miljoenste coupon verwacht.