Supporters beslissen mee over N.E.C.-logo
27-01-2014 (08:11) - Marketing
Route Mobiel is sinds begin dit seizoen shirtsponsor van N.E.C. en prijkt tijdens de uitwedstrijden op de achterzijde van het shirt. Met name rondom de derby-wedstrijden liggen de kleuren geel/zwart gevoelig. Reden om een logo-aanpassing met een stevige knipoog te overwegen.
Stasiu Teunissen, Marketing Manager N.E.C.: ‘We hebben enkele maanden geleden een nieuw logo voor Route Mobiel ontwikkeld, opgebouwd uit onze clubkleuren. Dat was wel even schrikken voor de marketing en communicatie-afdeling van Route Mobiel. Wij begrijpen dat ze niet ineens hun volledige huisstijl gaan aanpassen, maar het lijkt ons wel geweldig om in ieder geval voor alle communicatie rondom en tijdens de derby het originele logo te vervangen door het nieuwe rood, groen, zwarte logo. En wie weet waar het allemaal toe kan leiden.’
Sinds vrijdag wordt het Route Mobiel logo online gepubliceerd. Supporters wordt gevraagd of zij het Route Mobiel logo willen veranderen in hun clubkleuren. Bij iedere like of tweet wordt een deel van het nieuwe logo zichtbaar. Bij voldoende likes en tweets zal Route Mobiel het nieuwe logo omarmen en een vaste plaats geven in alle communicatie rondom de derby.