Tupperware 50 jaar in Nederland

18-04-2012 (08:46) - Marketing

In 2012 bestaat Tupperware in Nederland vijftig jaar. Een halve eeuw van innovaties die de producten van dit bekende huishoudmerk nog diverser, mooier, milieuvriendelijker en handiger hebben gemaakt. Tupperware heeft meer te bieden dan alleen praktische bewaarbakjes. Eén blik in de nieuwe catalogus of de Tupperware-webwinkel toont dit aan. 
 

De afgelopen vijftig jaar zijn de traditionele Tupperware Party’s uitgegroeid tot een interactieve Kookstudio. Het merk is zodoende geëvolueerd van woonkamer naar keuken. Daarnaast is het bedrijf actief op diverse sociale-mediaplatformen, zoals Twitter en Facebook. Tupperware is van alle tijden en heeft een onbeperkte houdbaarheidsdatum. 


Reacties

Inderdaad! Tupperware is geweldig. Heel modern en super makkelijk voor deze tijd. Het is makkelijk, gezond en snel. Ik stoom mijn aardappelen iedere dag dus behoud alle vitaminen en mineralen en dat voor 1 minuut per aardappel. Hoe makkelijk is dat als je thuis komt na een dag hard werken. Her vlees ondertussen in de oan. En de groenten nog snel in 3 minuten klaarmaken. Ik ben in 10 minuten klaar met mijn eten. En het is hardstikke gezond. Ik tupper nu ongeveer 2 jaar en het is verslavend. Zou niet anders meer willen. Het is ook zeker niet te vergelijken met andere producten uit de winkel. Natuurlijk is het een eer dat iedereen tupperware wil na-apen. Voor iets meer geld heb je wel levenslang kwaliteit. Onthou..goedkoop is duurkoop. De folder van de maand mei is geweldig..dus als iemand intersse heeft...ik ben demonstratrice.
Annemieke dortmans @ 18-04-2012 18:52 uur

Bureaus

Media

Economisch