Van Marwijk krijgt concurrentie van Mora

09-05-2012 (08:38) - Marketing

Daar waar Bert van Marwijk nog altijd ligt te peinzen over wie hij moet selecteren, is Mora er al uit. Zij presenteert de snEKselectie. Een selectie mini snacks die speciaal voor dit EK een nieuw tenue hebben gekregen. 
 
De snEKselectie stroomt nu al binnen in de retail vanwege het enorme succes van de mini snacks. Chrischa Ligtenberg, Marketingmanager Retail legt uit: ‘Deze varianten van de mini snacks lopen dit jaar zo hard dat de ‘reguliere’ verpakkingen al uit voorraad zijn. Vandaar dat in sommige supermarkten de snEKselectie al de ruimte krijgt om zich warm te lopen voor een fantastisch EK.’
 
De snEKselectie kan rekenen op volop aandacht in diverse media. Cora ontpopt zich als een ware bondscoach van haar selectie. Rondom de wedstrijden in week 22, 23 en 24 zal Cora middels persconferenties op de radio inhaken op de (sn)EK selectie en de komende wedstrijden. 
 

Daarnaast zal Cora samen met de MMMeisjes de snEKselectie serveren in het RTL 4 programma VI Oranje van 4 juni t/m 1 juli. Via social media kanalen kan de snEKselectie rekenen op flink wat support. Uiteraard wordt hierbij ook de winkelvloer ondersteund met folderacties. 


Bureaus

Media

Economisch