vanHaren, Starcom en BrandDeli zoeken Killerheels

26-02-2014 (08:16) - Marketing

vanHaren en BrandDeli zijn een campagnewedstrijd gestart voor de nieuwste ‘Killerheels’ uit de voorjaarscollectie van de schoenenfabrikant. Starcom, verantwoordelijk voor het campagneconcept, zet hiermee de eerste Brand Partnership op met dé crimezender van Nederland, ID. 
 
Tijdens de campagne worden kijkers opgeroepen om via ID te speuren naar de naaldhakken die fashionblogster Serena is ‘kwijtgeraakt’. De beloning voor de vinder is een jaar lang gratis vanHaren schoenen.
 
In een activatiepromo is te zien hoe Serena een van de nieuwe Killerheels uit de voorjaarscollectie toont aan haar vriendinnen tijdens een high tea. Na afloop zijn haar prachtige schoenen ineens verdwenen. Kijkers kunnen op de Facebook-pagina van vanHaren onderzoeken wie deze killerheels heeft gestolen en maken zo kans op een jaar lang gratis schoenen. 
 

Tijdens de vier weken durende campagne worden er voortdurend hints gegeven over de mogelijke dader en is er wekelijks een paar Killerheels te winnen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch