Virtuele Haagse catwalk Marks & Spencer
24-02-2014 (08:20) - Marketing
De Britse winkelketen Marks & Spencer en JCDecaux leggen een virtuele catwalk aan in Den Haag. Marks & Spencer toont haar nieuwe collectie op de eerste interactieve Abricampagne met ‘swipe’-technologie in Nederland. Voorbijgangers kunnen door het in de Abri geïntegreerde scherm te bedienen per getoonde outfit een catwalk-clip selecteren.
De interactieve Abri staat op de Kalvermarkt in Den Haag, op loopafstand van waar, aansluitend op de campagne, op 20 februari de nieuwe flagship store van Marks & Spencer haar deuren opende voor het publiek. Passanten worden aangemoedigd om het touchscreen te bedienen. Ze kunnen door de nieuwe lentecollectie damesmode ‘swipen’.
Van elke getoonde outfit worden de prijzen weergegeven en kan een clip geselecteerd worden van een model, dat de kleding toont op een catwalk. Alle artikelen zijn verkrijgbaar op de Nederlandse website van Marks & Spencer én in de nieuwe vestiging op de hoek Grote Marktstraat / Wagenstraat.
.jpg)
.jpg)